Just nu

Just nu är det otroligt med drag hemma hos mig. Mamma & syster är och hämtar mat på Chili Thai, jag är förkyld och trött. Jag gick och lade mig vid ett igår, men fick snällt stiga upp klockan åtta. Bara för att min syster fyller 13 (fan vad tiden går fort! Jag var ju 12 nyss.) och vi skulle komma med frukost och presenter. Peppat.

Annars så händer inte så mycket. Jag har ändrat mig om H&M. Totalt. För att jag råkade klicka hem kläder för 600 spänn igår. Ojfan.
Jag skulle ju spara pengar till Londonresan på påsklovet, till sommaren, till eventuell (väldigt eventuell, tyo 0.2% chans att det händer) Håkan-konsert, till eventuell festivalbiljett.

Istället spenderar jag alla mina pengar på kläder och fika. Lyckat.

Nu ska jag gå och äta. Puss, people.


Kommentarer
Postat av: Karin

Heja Håkanbiljett! Var skulle du se honom då någonstans?

2009-02-01 @ 23:14:08
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0