Jag vill inte vara bästis med H&M längre.

Vi hade en sån bra connection. Bara för något år sedan.
När H&M katalogen kom så var det som julafton. Höjdpunkterna på året. Jag kunde sitta och bläddra hur länge som helst, gjorde långa (då menar jag långa!) önskelistor och funderade på hur många månader jag skulle bli tvungen att spara innan jag fick råd med alla de där sakerna som jag faktiskt "behövde".

Vad fan har hänt? I fredags kom katalogen. Kul, tänkte jag. De kanske har dubbelt så mycket fint nu när jag inte hittade så mycket i vinterkatalogen.

Hell no. Jag hittade nästan ingenting. En bikini och en pyjamas, var det enda jag hittade som jag ville ha. Det är bara sanna H&M-älskare som förstår hur ledsamt lite det här är.

Jag vet faktiskt inte vad som har hänt. Men nu får ni ta och styra upp det här, H&M! Såhär kan man inte ha det. Snart konverterar jag till... Gina Tricot eller någonting.

Det här är slutet på en lång, lycklig vänskap. Adjö, H&M. Ni kommer alltid att finnas som ett fint minne i mitt liv. Någon gång i framtiden, så kanske ni finner det i er att ta tag i era problem och skicka hem en riktigt bra katalog.

Vi ses vid postlådan.

Kommentarer
Postat av: Underjorden - Den alternativa musikbloggen

Svar: Ja, samma för mig! Både "gammalt" och nytt upptäckte jag! :)

Åh, tack så mycket. Ska jag vara riktigt ärlig, så är jag lite småstolt för den! Speciellt eftersom jag är nybörjare med Photoshop! :)

2009-01-09 @ 18:39:26
URL: http://underjorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0