Fullt upp

Yes, jag har ju sportlov och då har jag självklart fullt upp mest hela tiden. I tisdags hann jag med att baka chocolate chip muffins (de blev hur goda som helst! Eller ja. Med mina mått mätt, det enda jag har bakat innan är kladdkaka.), och så träffade jag några söta ungar och vi begav oss ut i vinterkylan för att köpa fillidutter, cola och choklad. As you do.

Igår hade jag fullt upp med att njuta av ledigheten, jag kollade på en massa tv, åt lite muffins, gick till och med en promenad. Så duktig är jag.

Idag har jag minsann också varit ute, fast att det  är hur kallt som helst. Ändå envisas jag med att gå runt i leggings. Ingen mössa hade jag heller. Jag gick till sjukhuset och lämnade lite prover (jag vet inte varför de håller på och testrar mig, men jag ställer snällt upp.) och så lämnade jag en bok som var försenad.

Jag funderar på att ringa Hanna och fråga om vi ska träffas och baka lite. Snart är det ju alla hjärtans dag, då måste jag ju tröstäta någonting eftersom jag inte har någon kärlek i form av en kille. Men jag lider inte, jag riktar min kärlek mot mat istället. Mat och sömn är det bästa som finns. Hursomhelst, så tänkte jag att vi kunde baka lite muffins med tema valentines day. Men jag vet inte, får höra med henne efter maten.

Och på fredag är det fredag den trettonde! Shitshitshit.
Jag tror egentligen inte på sånt, men i oktober 2006 så började jag noja inför fredag den trettonde. Jag går helst inte ut. Måste jag gå ut, så är jag överförsiktig, cyklar aldrig på fredag den trettonde.

Ja just det, jag har också hunnit ladda in lite nya låtar i min mp3! Happyhappyhappy.


Såhär glad kan jag bli då!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0