Plugg och den perfekta klänningen

Det är då tur att man har ett såpass spännande liv, det måste jag medge! 
Det är fredag kväll och jag har, förutom att ha ätit tacos och tittat på New Girl med min syster, hunnit med SHITLOADS av viktiga grejer, om jag får säga det själv. 
Jag har skrivit klart mitt arbetsmiljö- och säkerhetsarbete, skrivit (typ) klart en artikel till VN, och skrivit (nästan) klart min projektrapport. 
FUCK YEAH jag är Superwoman, om jag får säga det själv. 
Jag funderar på om jag ska titta på Gossip Girl och äta choklad för att fira, eller om jag bara ska gå och lägga mig. 
Hahaha okej who am I kidding, jag ska se Gossip Girl. Har haft så fullt upp hela veckan att jag inte ens hunnit se veckans avsnitt förrän nu liksom? Kan inte riktigt med att vänta längre. Och choklad kommer alltid att vinna om det är ett av två alternativ som jag har att välja mellan. 

In other news så satt jag på religionen och prokrastinerade på topshop.com så hittade jag DEN PERFEKTA STUDENTKLÄNNINGEN. 

Jag menar seriöst, har ni någonsin sett något så nära perfektion i erat liv? Det har inte jag. Jag kan liksom inte släppa den trots att den är alldeles för dyr och skulle vara helt onödig att köpa. Den är så underbar. I love it so much. 
Men sånt är livet när man är fattig och är dum nog att gå in på topshops hemsida, osv osv osv. 

Nu ska jag i alla fall ägna resten av kvällen åt att dregla över Chuck Bass och bli tjock av choklad, dels för att trösta mig för att jag aldrig kommer att äga den perfekta klänningen, men mest för att belöna mig för att jag är freaking produktiv som fan och har fått mer uträttat ikväll än på hela veckan. 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefin

OMG THE DRESS!!! CrAViingZ!!!

2012-05-14 @ 12:43:24
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0