Wouldn't it be great to be Dorian Gray, just for a day?

Alltså. Jag hade kanske bloggat mer om jag hade något att säga, men mina dagar ser ut såhär: 
Stiger upp och bryr mig inte om att fixa mig pga ska till en arbetsplats där det bara finns pensionärer i fleecetröjor. 
Går till second handen. 
Står och stryker kläder och lyssnar på P3.
Går hem. 
Tittar på Desperate Housewives hela eftermiddagen.
Sover. 

Det är ju tur att man har ett spännande liv, osv osv!

Men jag tänkte i alla fall bara upplysa mänskligheten om att jag just nu läser The Picture of Dorian Gray. Känner mig mycket kulturell och credig och allt det där. 

The Libertines – Narcissist

Lyssna på den här, eller läs boken! Rätt strålande båda två faktiskt. 

Nu ska jag sova så att jag orkar stryka hela dagen imorgon också (eller okej, ska vara där i tre timmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0