.

Idag är jag inte lika negativt inställd till livet som igår faktiskt, trots de två proven som väntar imorgon! "Hah, två små prov?" Kanske en intellektuell människa skulle tänka. Men man får ju bear in mind att jag är en estet som bara valt till kurser utan plugg över huvud taget och att detta prov i stort sett är det första stora på hela den här terminen. Då känns ett prov på 1600-talets kultur- och idéhistoria ganska så freaking oöverkomligt. Det är inte lätt, detta liv. 
Men jag har faktiskt ägnat en ganska stor del av denna afton åt att läsa på om John Locke och Descartes och Thomas Hobbes och allt sånt jag behöver veta inför provet imorgon. Så nu belönar jag mig själv med lite Ben & Jerry's och True Blood i sängen innan jag slocknar.
Puss och kram och allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0