Förfallet är tragiskt

Mitt nya tidsfördriv efter att jag fått min nya dator med webcam är att föreviga mig själv med tusen bilder som lagras i min dator. Idag fick jag mig ett gott skratt när jag såg hur mycket jag förfallit på mindre än tre veckor..
Detta var jag efter balen. Fixat hår, asmycket smink, världens längsta lösögonfransar, en freaking tiara.. Ja, ni fattar grejen. 

Och detta är jag, idag. Skjorta i storlek typ xxxxl, inget smink, inget hopp för mitt hår, osv osv..
Ja, ni fattar grejen. Detta är tydligen vad som händer när jag får sommarlov. Det tog mindre än två veckor för mig att resonera "äh, jag ska ju bara jobba idag, och vara hemma på förmiddagen, skitsamma hur jag ser ut, whatevs."
Känns ju.. bra, det här. Balbilderna kan ju få vara en påminnelse för mig om hur det kan gå när jag faktiskt orkar bry mig, och de andra bilderna får väl.. eh, spegla verkligheten. Miranda tells it like it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0