Så trött

Det är ju tur att jag är så uthållig och pigg och glad och tålig, det säger jag då. Eller, inte.
Jag är helt slut efter fyra dagars arbete, jag vet inte riktigt hur jag ska klara av en hel sommar. Jag får hoppas att jag vänjer mig och blir lite piggare och rutinerad och sådär, för annars är jag körd. Jag ska väl inte klaga, för jag trivs helt okej, men ändå. Jag kan väl vara nöjd över det faktum att jag kan konstatera efter bara en vecka att det känns okej att jobba på inom äldreomsorgen en sommar, men det är ingenting jag vill fortsätta med sen.. Jag tror inte att jag är riktigt omvårdnads-typen. 

Men jag får ju betalt och som sagt, det är helt okej, så jag ska sluta klaga.
Och också inse att det kanske är rätt normalt att jag är trött just nu med tanke på att jag åkte till Anderstorp och hängde med mina fina vänner efter jobbet igår och fick knappt tre timmars sömn..
Vet egentligen inte var jag ville komma med detta, en måste ju avreagera sig lite ibland, bara. Nu tänkte jag i alla fall titta på ett avsnitt Pretty Little Liars innan jag somnar helt och hållet. Jag behöver nämligen inte sova nu för jag är ledig imorgon! Fuck yes. Jag planerar att eventuellt ta tag i ett av mina sommarprojekt - typ, att börja läsa Harry Potter om igen, eller se om alla säsonger av Gossip Girl. (Japp jag sätter höga mål och har ambitiösa planer och projekt, jag vet.) Känns helt okej faktiskt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0