Effektiviteten lyser med sin frånvaro

Idag har jag klätt ut mig till Blair Waldorf lite grand. Just nu jobbar jag på att orka resa mig ur soffan så att jag ska få alla mina stordåd uträttade någon himla gång. 

Eller det var väl inte ens några stordåd jag planerade, i och för sig. Jag hade planer på att skicka ett brev, lämna in en engångskamera, och låna en bok idag. Det är tre ärenden. Det tar inte ens speciellt långt tid. Inte alls, egentligen. Det tar antagligen mig längre tid att förbereda mig mentalt och orka stiga upp ur soffan och ta på mig skor, än vad det gör att faktiskt uträtta dessa ärenden. 

Det känns bra, det här med att jag är så himla produktiv och effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0