Wish me luck

Och så måndag igen. Insåg att det här är den första hela veckan utan några konstigheter som jag har haft sedan innan Lucia någon gång. Estetslacker? Att jag är. And lovin it. Typ idag på engelskan såg vi Forrest Gump och efteråt fick jag ett papper med frågor på. Som vi skulle svara på och lämna in som en uppsats. Ganska normalt när jag framställer det såhär egentligen. Men helt speechless var jag när jag fick det. 
"Skriva, sa du? Jag? Svara på frågor? Reflektera? Diskutera? Jag? änareöjvaäjreovrn orkar inteeee har glömt hur man gör" var min spontana reaktion. Jag har nog inte gjort så himla mycket skolarbete den här terminen ännu om jag ska vara ärlig. 

Men nu så tänkte jag faktiskt sätta igång och försöka mig på att sy en kjol! Överväger till och med att göra det till någon slags hängslekjol. Helt crazy. Med tanke på att jag inte är så duktig liksom.. Men ja, försöka kan man ju alltid! Har varit ute i kylan och köpt tyg och allting, så nu måste jag ju faktiskt sätta igång. Wish me luck osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0