Fina stunder

Blir ju knäpp på det här, nytt år. Fattar inte riktigt. Första veckan på ett nytt år blir jag alltid såhär, ska hålla på att reflektera och tänka och sammanfatta och allt sånt. Så kände jag att det blev lite deppigt i förra inlägget så jag ville liksom göra en lista på saker jag har gjort och som har hänt i år som har varit bra. Sånt jag kommer att komma ihåg. Till exempel...

- I februari åkte jag till London och praktiserade på Rough Trade records i två veckor. Läskigt men så himla coolt ändå 
- I maj åkte jag med fina Skye Crofters till Tyskland och hängde, spelade och hittade på bus en helg
- I juni åkte jag helt ensam till Siesta och träffade en massa supercoola människor och lyssnade på massa skitbra musik och sov ingenting.
- I juni hann jag också med att jobba och det var rätt soft men också helt meningslöst
- I juli åkte jag till London och hängde där i tre veckor. Såg Benjamin Leftwich och Foster the People spela på Rough Trade och shoppade en massa
- I london hann jag också med att gå på konsert med PETE DOHERTY det var nog sommarens mest värda händelse kanske. 
- I augusti åkte jag och Viktor till Way Out West och såg bland annat Pulp och Säkert! och det var nåt så fruktansvärt bra.
- Veckan efter det åkte jag iväg igen, på en liten roadtrip med mina vänner och det var helt strålande kul
- Jag började trean!
- Blev med i Värnamo Nyheters ungdomsredaktion vilket känns så himla kul
- Åkte till kusinen i Stockholm på höstlovet och hade det trevligt
- Blev uppvaktad på min födelsedag av världens bästa vänner 
- Lussade i natten för lärarna med bästa klassen
- Åkte till London och firade jul och hade det så himla trevligt

Och så plötsligt blev det nytt år!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan, tack för kommentaren! Och att dömma av detta inlägg verklar ditt liv ganska så festligt det med ju. Hejja London! (: Gott nytt år!

2012-01-03 @ 21:01:01
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0