Sometimes love is not enough and the road gets tough

Det blir så sällan nåt kul av söndagar. Det blir liksom.. ingenting av dagen. Igår hängde jag hos Hanna och hade det fint fram tills tvåtiden och råkade således sova bort hela förmiddagen ungefär. Sen har jag städat upp lite på mitt rum (kläder över HELA golvet. Inte helt okej), ätit tidernas godaste vegetariska lasagne och tittat på Misfits och ätit cheesecake mest hela eftermiddagen. 

Produktivt? Inte speciellt. Skönt? Nåt så fruktansvärt. Speciellt med tanke på att en sjukt hektisk vecka börjar imorgon, min fina klass ska ju hålla en episk show för att göra reklam för estetlinjen på utbildningsmässan på torsdag. Förra året var den helt sinnessjukt bra, och året innan dess också. Så vi får repa repa repa hela veckan om vi ska nå upp till förväntningarna! Förutom det så är det möte på VN på onsdag också. Och plus allt detta så har jag lovat mig själv att träna tre gånger i veckan tills mitt gymkort går ut i mars. 

Hinner väl inte med så himla mycket slappande i veckan, med andra ord.. Och därför passar jag på nu. Ämnar att sticka vidare på pippitröjan, äta lite mer choklad och se några fler avsnitt Misfits innan det är dags att sova. Bästa sättet att ladda upp för en händelserik vecka tror jag bestämt!
(och ps! Lyssna på Lana Del Rey – Born To Die. Det gör jag. Helst hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0