Dom brister tidigare och tidigare, isarna

Snön har kommit till Gislaved också! Jag trodde ju egentligen inte att det skulle bli en snöfri vinter. Men man hoppades ju.. Det är väl lite lagom kul att allt blir blött och kallt och att jag måste använda min vinterjacka som jag inte tycker om (har klarat mig ganska bra på min älskade skinnjacka såhär långt). 
Men som tur är har jag fina vänner som ser det positiva i snön! Så igår efter skolan lånade jag ett par termobyxor, knöt kängorna ordentligt, tog en snowracer under armen och gick till pulkabacken! 
Okej att vi är arton och myndiga och ska vara mogna och act your age och bla bla bla men det var så himla kul, okej? Fick snö överallt och var ganska kall i ansiktet och i fingrarna efter ett tag, men då gick vi tillbaka och drack varm choklad. 
Så himla fin måndag ändå. Det är ju sånt som gör att man orkar med vintermörkret. 

Okej, det och Gossip Girl. Shit jag trodde att jag skulle ha kommit över min obsession med Chuck Bass i och med uppehållet över jul, men herregud alltså nej. Jag dör. Mitt tragiska liv alltså. 

(För övrigt är det inte bara för att det är en så himla bra låt som jag citerar Säkert!. Det är också så att längst ner i pulkabacken var det osmidigt nog en stor pöl med fryst vatten. Den höll inte för snowraceråkning, riktigt, kom vi fram till efter lite empiriska studier.)

Säkert! – Isarna

Kommentarer
Postat av: Natasha

Haha, det är så fantastiskt att vara lite barnslig ibland!



Och ja, Misfits och Nathan är så underbara så det finns liksom inte! Så hemskt att den andra säsongen var hans sista dock, usch.

2012-01-24 @ 19:43:08
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0