Orkar ingenting

Jävla skitdag. Är så himla opepp på allting att jag bara vill gråta lite. Utan anledning alls egentligen. Bara gråta och gråta. Har inte ens pms, fattar ingenting.
Sitter och försöker fixa telefonabonnemang, det funkar inte. 
Sitter och försöker plugga till prov i kultur- och idéhistoria, det går inte. 
Har sett fram emot att titta på Gossip Girl och äta Ben & Jerrys hela kvällen OCH SÅ HAR GLASSJÄVELN INTE VARIT I FRYSEN SÅ DEN ÄR HELT SMÄLT OCH DÅLIG 
Det var ju det enda som var bra med min skitdag och så bara, detta. Orkar inte ens. 

Och ja jag inser ju när jag sitter och skriver det här att det är sjukt små problem egentligen och tänk på alla krig och fattiga barn och bla bla bla men ÄNDÅ. Det känns jobbigt just nu. 

Usch himla dag. Jag vill bara lägga mig och gråta och tjura och somna så att det kan bli en ny dag men nä. 

Avgå, livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0