Mer kaos på insidan än med engelskan just nu

Okej ska erkänna att jag inte gjort sådär jättemycket kaos med engelskan idag, egentligen. Har mest suttit och ätit kladdkaka framför 90210... Tragiskt men sant. Men det är väl sånt söndagar är till för! Jag har trots allt skrivit klart engelskan. Att den blev ganska freaking dålig sen, är ett annat problem som jag inte riktigt käner för att ta itu med just nu. 
Jag är rätt nöjd med dagen ändå, för jag har faktiskt lyckats sy lite på min hängselkjol! Inte för att den är klar eller så, men det tar sig och det är ett smärre mirakel att jag ens kommit igång. Grattis till mig, liksom. Imorgon ämnar jag att köpa mer tyg och sy en kjol till, jag känner hur det börjar dra ihop sig och alla har kommit så himla långt med projektarbeten och bla bla och jag är trettio timmar in i mitt. Känns ju.. bra. 
Och på tal om skola är det ju precis det det är imorgon bitti för mig, jag bör nog gå och lägga mig nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0