Lördagsfest

Min lördagkväll har jag tillbringat i soffan med mamma, hennes kompis och kompisens nioåring. Lövbiff och smågodis och melodifestivalen. Orkar inte riktigt ens tragiken i det. Är så trött trött trött att jag har inte gjort annat än suttit i precis exakt detta soffhörn hela kvällen sedan jag kom hem. 
Hela dagen har jag hängt i Jönköping, sprungit i affärer, agerat personal shopper åt folk som var kanske sådär nöjda med mina förslag, samt provat en massa balklänningar och inte hittat en enda jag typ vill ha. 

Och nu sitter jag här och är trött och mätt och alltihopa. Orkar antagligen inte resa mig på ett tag till, lär ligga här och titta på Sherlock trots att jag sett det innan. Godnatt och hejdå och allt det där.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gick på balen i avklippt jeanskjol, skjorta, slips och trasiga converse. Tyckte jag var så jävla ball. Säga vad man vill om det - till slut blev det folk av mig också. Men hade jag fått gå på bal nu hade jag köpt något tjusigt men billigt på nätet och låtsas vara Grace Kelly eller så.



Lövbiff, smågodis och melodifestivalen - hur kan man önska sig mer av en lördagskväll? Jag tycker att det låter alldeles top notch!

2012-02-14 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0