Klänningsångest

In other news, så ska jag kanske kanske beställa en långklänning från Nelly imorgon. Jag ska ju gå balen och vill inte ha en vanlig balklänning för tretusen som ser ut som alla andra (obs de flesta klänningar är jättefina och jag hatear inte på alla som har konventionella balklänningar. Konventionell och normal är bara inte ord som beskriver mig så hemskt bra)
Anyways, så här ser den ut. 
(okej sån himla tur att jag tänker beställa en så himla ROLIG och SPECIELL klänning istället för en vanlig då. NOT.)
Nej men fördelen är att den är billig. Jag orkar inte riktigt gå in för det här känner jag mest egentligen, stackars min baldejt. Nu ska jag sluta slösurfa och kanske, kanske försöka ta tag i min gitarrläxa eller nåt i den stilen. det hade ju varit en helt okej bra idé med tanke på att jag har lektion imorgon och sådär. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0