Action

Idag när jag var i skolan tänkte jag mig att jag skulle komma hem och inse att jag inte hade något vettigt att göra (i.e träna, plugga, träffa vänner etc etc) och då börja göra något väldigt vettigt som typ, börja skriva på min projektrapport som tydligen ska vara 20 sidor lång, vilket jag fick reda på idag. 
Hahahahahhaha. 

Idag har jag ätit mat, druckit saft och suttit i soffan och läst bloggar sedan jag kom hem. Så himla produktivt. Precis som jag tänkte mig, alltså. 

Imorgon har jag sovmorgon. Jag ämnar att träna så att jag kan tillbringa eftermiddagen precis som jag gjorde med denna - alltså, att inte göra någonting. Just nu sitter jag i huvudsak och är så torr om händerna att det svider när jag smörjer dem. Det är ju massor av action här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0