Annandag påsk

Idag har jag suttit i tre timmar och försökt få ihop ett bra tal till svenskan, det ingår ju i nationella provet i svenska B. Har ingen inspiration och inget kul att tala om men måste ändå hålla det på torsdag så jag valde ämnet "Skolan dödar läslusten bland unga" hahaha jag kommer bli så hatad av min lärare men jag orkar inte ens bry mig. 

Op dessa tre timmar har jag hur som helst hunnit skriva typ en timma ganska så dålig text men det är i alla fall en början så jag orkar inte ens bry mig. 

Jag planerar att strunta i det nu och hoppas på att inspirationen och motivationen till att skriva ett helt amazing tal ska infinna sig senare i veckan istället. (okej troligt jag vet men jag orkar inte mer nu)

Jag tänkte istället se klart filmen som jag tittat lite halvt på de senaste två timmarna (okej kanske därför det inte har gått så bra med pluggandet men okej) och när den är slut ska jag sy! Tralala känner mig lite inspirerad faktiskt och det händer ju inte våldsamt noga så man får ju passa på! Ska klippa delar till min förhoppningsvis blivande studentklänning och kanske blir det en liten t-shirt till min syster också. 

Det kanske inte blev några stordåd som uträttades denna annandag påsk, men jag känner ändå att jag har lyckats med mer än jag brukar den genomsnittliga söndagen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0