Ångest

Livet rullar på. 
Jag skriver projektrapport som jag aldrig gjort annat och inte hade något bättre för mig, får ångest av alla som verkar ha jätteroliga liv, får ångest över mitt egna tråkiga liv..

Det vanliga, med andra ord. Inställda lektioner är typ vardag och det känns som att jag inte haft en riktig hel vecka i skolan sedan typ innan sportlovet. Helt okej ändå, livet är rätt soft just nu och jag vill helst av allt aldrig sluta trean. 

(Sen vet jag ju egentligen att jag inte vill gå på gymnasiet hela livet men det känns så nu okej?)

Kommentarer
Postat av: yonna

Hey you! Har följt din blogg ett tag och har kommit fram till att du är estetisk. Och så. Och det där lät skumt men ok. Du är duktig på att sy också. Och nu behöver jag din hjälp. Och nu har jag inlett 80% av dessa meningar med "och". Mina svensklärare skulle döda mig. I ALLA FALL. Jag har ett bild och form-projekt i skolan, som går ut på "återbruk". Världens i särklass fulaste ord, men det går ut på att man ska "återbruka" en grej och göra om den till en annan. Typ göra ett par jeans till en väska, en gaffel till ett armband, osv. Men jag har ingen produktivitet så jag undrar om du kan spåna fram någon idé... och hjälpa en stackars själ... du kanske känner ett starkare urge att hjälpa om jag nämner att jag har multipla muskelbristningar i bröstkorgen och äter läkemedel med morfin i för att inte dö av ont... ja... eller något... hehe. Ok, detta blev awkward. Nu har vi varit besvärade nog. Stay cool!

2012-04-18 @ 14:25:18
Postat av: Miranda

Hej på dig Yonna! Förlåt förlåt att jag inte har svarat förrän nu, det har varit så mycket och så har din fina kommentar liksom glömts bort. Så förlåt och jag hoppas att du ser att jag har svarat nu i alla fall, och att det inte är för sent!

Men i alla fall. Jag är smickrad att du frågar mig, vet inte om jag är så estetisk egentligen, haha, men jag kan försöka ge dig lite förslag.. Man kan ta en skjorta eller jeansjacka som man inte använder och göra det till en väst genom att klippa av armarna, eller göra ett par byxor till shorts (man kan kolla second hand för jeans som passar i midjan för det gör inget om de inte passar nertill om man ska klippa av dem :) ) eller kanske.. åh klippa i en stor tshirt och göra till ett slappt linne!

Hoppas att nåt av detta kan hjälpa dig, och muskelbristningar låter inte alls kul, hoppas att det blir bättre! :/

Kram :)

2012-05-08 @ 19:22:08
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0