Min kväll

Dagarna bara flyter på just nu. Jag vänjer mig vid att gå i skolan så fort när den int ehar dragit igång på riktigt. Ännu gör vi ingenting seriöst och får knappt några läxor (eller så beror det bara på att jag bara har valt slacker-kurser) så jag bara går dit, hänger med människor, stickar på min mössa, och går hem igen. Ingenting vettigt blir gjort. 

Ikväll har jag tittat på Celebrity Big Brother med pappa och ätit bakad potatis. Och det var min dag ungefär. Nu tänker jag läsa i One Day och lyssna på det som gör min kväll.
Fint en torsdagkväll

Jag rekommenderar att trycka på play, så himla bra alltså. 

Och det var väl ungefär typ det. 

Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0