Kaoz

Vi kan ju säga så att det faktum att jag aldrig uppdaterar längre beror på att jag har ett liv. I och för sig så har jag inte det över huvud taget, men vi kan ju låtsas. Säger så. 

Just nu sitter jag och sitter. Äter choklad, lyssnar på fin musik och är lite nöjd över att jag har orkat städa lite på mitt rum. Har också köpt roströda strumpbyxor, nöjd över det också. 

Sen finns det väl viktigare saker jag borde syssla med än att sitta här och fundera på om jag ska titta på Glee eller 90210 ikväll, men vem orkar. Sitter ju trots allt rätt bra här, faktiskt. Lite kaos i hjärnan som vanligt men försöker fokusera på saker som inte är just det, kaos. 



Så lägger jag ut en bild på ungefär hur mitt rum såg ut innan jag tog itu med det. Plus två av mig, helt utmattade. 
För övrigt av fotografen David LaChapelle, en av de nutida konstnärer som jag borde lägga tid på att analysera för nutida konst-uppgiften som ska in på onsdag. 

Men egentligen, orka sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0