Ingenting är vettigt

Sitter och äter kladdkaka och tittar på Idol med mamma... Ibland orkar man ju inte så mycket annat. När jag gick hem från skolan var jag peppig på livet och köpte tre meter tyg och kände mig kreativ och bara "ja jag ska sy hela kvällen och jag är världens coolaste!" sen försvann all min pepp när jag kom hem och jag sitter ju rätt bra här såatteh det blir nog inte så mycket med min kreativitet ikväll kanske. 
Jag har i alla fall på mig klänningen jag sydde i tisdags och jag är hur stolt som helst trots att den egentligen inte är så fin. Ville mest säga det. 

Är så trött så trött och undrar när det går över ibland. Men vi sätter nog punkt för ikväll va. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0