Reality check

När jag är ensam hemma tycker jag om att gå runt och sjunga för full hals. Helst med tillhörande dans framför spegeln också. Då händer det att jag får hybris och ba "fan det här låter ju bra!"
Men jag har kommit på något som tar mig ner på jorden igen, som tur är. Annars kanske jag hade fått för mig att typ, dela med mig av min sångröst och det hade ju inte slutat bra.. Jag spelar in mig själv och tvingar mig själv att lyssna på det! Vilken reality-check, liksom. Då är jag liksom, nere på marken igen. Rätt bra det där, hade ju blivit jobbigt om jag hade skaffat mig värsta storhetsvansinnet.. 

Så nu kan jag sitta här i pyjamasen jag haft på mig sen halv sex (älskar pyjamas okej?) och fortsätta skriksjunga utan att det leder till något tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0