Bra helg.

Jag har haft en fin helg, måste jag säga. Fredagen var i och för sig tämligen inaktiv, men ändå trevlig. Jag kunde hela två frågor på På Spåret, och var lite smått jättestolt över det. Två frågor!
Sedan satt jag och lyssnade på Steel Panther (herregud vilka låtar alltså. Relaterar så sjukt mycket till typ, "I like drugs", eller "it won't suck itself", eller "17 girls in a row".. eller.. inte, kanske.) och spelade Mario Kart med Vincent och Sandra. Trevligt! 
Igår var det lördag och jag gjorde ca ingenting vettigt på hela förmiddagen. Sydde om en krage på en tröja (nu är den fortfarande ful men lite mindre ful i alla fall) och dammsög lite. Så gick jag på konsert som Hanna hade lurat dit mig på. Jazzkonsert hade jag fått höra och var sjukt opepp. Jag är ju inget stort fan av jazz alls, faktiskt. Men det var alldeles strålande fint! Verkligen så. 

Lyssna bara, liksom!
Steve Dobrogosz – Ave Maria Steve Dobrogosz – Like A Hurricane Steve Dobrogosz – Jealous Guy

Mhm. Sedan åkte vi till Ica och köpte pepparkaksdeg och glögg och sånt livsviktigt. För vi skulle ju hem till mig och julebaka! Lyssnade på min eminenta playlist (ULTIMAT JUL) och bakade pepparkakor. Sjukt fint var det, faktiskt. Förutom kanske att killarna fick sina namn på stjärnor eller hjärtan och jag fick en elefant.. Hm. Men annars så! Strålande trevligt var det. 

Idag har jag gjort ungefär absolut ingenting. Gjorde frukost i sängen till mig själv och tittade på New Girl (min nya favoritserie, helt fantastisk) och sedan har jag väl suttit i min säng ca hela dagen.. Okej varit en sväng hos mormor och ätit lunch men annars stannat i sängen. Läskigt väder ute plus allmän trötthet motiverade mig att bara skriva lite på uppsatsen i engelska och titta på New Girl hela dagen lång. 
Rätt fint så. Helt okej nöjd liksom. 

Imorgon är det ju tillbaka till skolan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0