helgen

Bra helg alltså! Började redan fredag morgon med att min koola irländska ensemble spelade i Oasen plus att vi sedan körde White Blank Page. Lite många låtar kanske, men vi hade kul i alla fall. 

Efter skolan fortsatte spelandet och vi stod och frös i regnet och hann spela hela två låtar på utomhusscenen. Det var ju gisledagarna! Vi stod sedan och tittade på Drum & drillcorps plus lite av småstjärnorna, bestämde oss sedan för att åka till Oscar och ha en trevlig filmkväll med massa god mat och hela den grejen. Trevligt!

I lördags var det ju karnevalen and all that jazz.. Innebär alltså att jag stod och frös ca hela dagen ute i Gislaved. Dock kul att se karnevaltåget och ballongdansen och allt det där! Sedan köpte jag och Hanna mat och lagade en trevlig middag åt oss själva och även frida och Lina, så satt vi och åt och tjatade. Sedan orkade vi oss med nöd och näppe upp till Gisleparken för att se våra klasskompisars band. Fett kul var det, dock inte lika kul att jag fortfarande har ont i nacken från headbangandet..

Igår åkte jag till min fina fina fina pojk och myste. Också värt.
(ni vet hur jobbigt det är när alla fans kräver en redogörelse på vad man gör i sitt intressanta liv?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0