Självdisciplinen

Bra att jag inte har någon självdisciplin alls. Verkligen asbra, känner för att ge mig själv en applåd. När jag kom hem typ vid fem tänkte jag att jag skulle gå ut och gå en promenad, hjälpa pappa med maten, sen titta på lite Gossip Girl och lägga mig. 

Istället har jag suttit här, kutryggig och slösurfat och ätit det där jävla hemmakvällsgodiset som var kvar från min värnamotripp i helgen. När kommer jag att förstå att jag får inte ha något godis i mitt rum? Det funkar inte så. Har ingen självdisciplin. 

Nu ska jag vara lite arg på mig själv, duscha och sova. 

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

haha jag är likadan!

2011-05-27 @ 02:25:02
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0