En tårsdag

Ganska okej torsdag ändå ju! Jag trotsade snön som envisades med att lägga sig imorse och klädde mig vårigt och blommigt bara för att. Sedan lite lektioner och blablabla, lite krama en sjukling i korridoren som jag inte sett på nästan en vecka, lite oseriös mediaredovisning som jag failade på lite grand.. Och sedan gå och låtsas hjälpa till med riggning. 
Så spelade vi lite grand, sen dog jag av hunger. Sprang genom samlingssalen och attackerade ettorna och ba "hallå jag döööööör VEM ÄR DET SOM HAR KAKOR jag måste ha en!!!11!ETT!" Och de ba.. eh, här? Och jag blir lugn och säger tack. En ba "är du diabetiker eller?" Och jag skrattade till lite och ba "eeeh nä.. bara sockerberoende." Snyggt gjort liksom. Bra. Vara så desperat efter socker att folk tror att man är diabetiker. 

Sen inledde jag ju då min karriär som kontrabasist! I och för sig lär jag ha avslutat den efter de där tre minuterna på scenen, men ändå. Känns lite koolt att spela på ett instrument som är större än jag, liksom. 

Nu tänkte jag sitta här och vara lite trist, titta på 90210 och sova. Eller nåt i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0