Kult liv

Hej bloggöön! Känner mig lite stolt och tycker att jag inte har varit inne på datorn alls mycket den här veckan. Med mina mått mätt, i alla fall. livet kom ivägen och allt sånt vetni. 

Livet, ja. Lite skola, lite plugg, lite Skins, lite glass, lite Viktor, lite av varje liksom. 

Till exempel så har jag varit upptagen och världens lyckligaste tjej i fem freaking månader nu! Lite småsjukt egentligen. Hade lite fredagsmyz på Hamburger Hill med finiz och Sandra som fyllde år igår i alla fall. Trevligt vare! Och sedan lite mera fredagsmyz hemma hos finiz himself. Inte helt fel! 

Nu tänkte jag fortsätta med mitt tragiska liv och sätta mig i soffan alldeles ensam och titta på Mello. Kult. Inte alls tragiskt då som sagt. Chips ska jag äta också, i massor. 

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0