I'll get back to you someday soon, you will see

Jag som tänkte att jag skulle göra nåt vettigt idag. Fail på det. Jag har varit vaken sedan nio och allt jag har åstadkommit är att äta frukost, duscha och.. eh, ja. Det var väl typ det. Lite halft klätt på mig eftersom att jag bestämde mig för att ha min pyjamas på mig hela dagen idag. Försöker ladda ner Atonement (har nästan läst hela boken jag lovar men det skadar junte att se filmen också)

Och.. det var väl den lördagen. Snart ska jag sätta mig på bussen mot Reftelö och min pojk.. och då vet jag att det inte blir nåt vettigt gjort för mest av allt har jag bara massa kramabstinens som behöver stillas. Borde städa lite innan jag går men mest antagligen ska jag chilla lite, äta lite och sedan chilla lite till innan jag går mot bussen. Produktiv tjej. 

Men jag intalar mig att jag kan unna mig detta eftersom jag i tisdags skrev en lång uppsats i Svenska B hela morgonen, och för att jag igår redovisade min naturkunskap och är klar med min uppsats om det också. I och för sig blev den inte bra, men jag gjorde den i alla fall. Så det så.
Nu ska jag gå och göra ingenting, medan jag lyssnar lite på det här till exempel. SÅ BRA.
Fleet Foxes – Helplessness Blues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0