Dravel och sånt

Sitter vid datorn sådär som man hamnar ibland alldeles för ofta och inser att det verkligen är skolavslutning imorgon. Helt sjukt typ.
Sådär peppiga var ESMK09 när vi slutade ettan och hängde hos Amanda på kvällen. Och det var alltså ett helt år sedan. Det känns ju inte ens som att det var länge sedan. 

Och nu är det slut på tvåan. Känns rätt bra på ett sätt, och på ett sätt inte. Har varit så himla upp och ner på något sätt, hela året. Sjukt bra och lycklig ena stunden och totalt kaos nästa. Hoppas nog att sommaren ska bli lite lugnare. Eller mest, mer stabil i alla fall. Jag kommer inte att sakna skolstressen i sommar, och inte de tidiga morgnarna. Dock känns det surt att klassen aldrig hinner/orkar ses på sommaren, det är ju den som gör skolan lite värd. Typ, att man orkar gå dit nu sista veckorna som gått utan att jag har gjort något produktivt över huvudtaget.
Men orkar inte bli sentimental. Jag ska feriepraktisera tre veckor nu i början av sommarlovet, sen åker jag till London och hänger där i tre veckor. Resterande månaden är öppen för förslag. Jag är helt okej pepp faktiskt. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0