Are you happy now, can you breathe again?

Har inte uppdaterat pga orkar ej pga pappa är inte hemma och så fungerar inte internet (pga att jag är en teknik-retard som inte kan göra något åt saken)
Men, nu funkar det en stund. Idag står jag inför svåra val, som typ: ska jag göra något vettigt av mitt liv just nu, något halv lite okej, eller bara ta lite godis, sätta mig i källaren pga enda stället jag inte dör av svett, och titta på Glee?

Lutar åt det sistnämnda, i gotta say.
För övrigt - lyssna på Dylan LeBlanc. DÖR av fint. På riktigt, så bra.
Dylan LeBlanc – Paupers Field

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

jag skulle nog också gjort det sistnämda! :)

2011-07-01 @ 13:09:24
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0