Uppdatering

Hej alla fanz! Det ar bra med mig har. Speciellt extra sjuktbra i lordags, eftersom att jag kom in pa puben dar Pete freaking Doherty skulle spela och fick se hela hans gig oh herregud vad det var vart. Trots alla laskiga huliganer i publiken som bornade slass and all that jazz.
Igar inte lika bra, fick varsta gratanfallet pa Primark pga hungrig, trott och borttappat visakort. Vad gor man, liksom? Inte helt kul just da. Lugnade ner mig sen i och for sig, at lite och sedan gick jag och syster och fonstershoppade och tittade pa allt fint inne pa Selfridges och Beyond Retro ett tag. Vi gick vilse pa vagen hem och hamnade i Soho Square dar vi satt och vilade och at choklad en stund sa vi skulle orka hem. Och vi hittade, och allt!
Sa igar orkade jag anda mest ingenting och var lite sur.
Idag tog jag sovmorgon och mar battre maste jag saga! Ska ta ett bad nar min syster ar klar och sedan ska vi val bege oss ut for att hitta nagot att ata for dagen.. Spannande londonlivet.

Skulle bara fordriva tiden lite grand, har egentligen inte sa mycket att saga.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0