Livet i London

Jag hanger i London sedan mandag kvall och har inte orkat uppdatera riktigt. Men jag har det himla bra, i alla fall. Har hunnit se Benjamin Leftwich spela pa Rough Trade, shoppat pa Primark, varit pa teater med Cornelia och pappa, och idag tankte vi ga pa museum. Ar mest exited for att utanfor The Tate gallery finns det en pub som serverar varldens godaste pommes med garlic mayo.. Ah. Tjockis.
For ovrigt kopte jag en lite spannande byxdress igar som far mig att kanna mig som nagon ur Aladdin ungefar. Den ar lila och lite genomskilnig och posig och allt det dar. Kanner mig sa bohemsk.

For ovrigt. Livets storsta happening hande i onsdags. Jag gick ner for Camden High Street forbi en pub som heter the blues kitchen och sa ba star PETE DOHERTY dar utanfor! Jag typ gick jattesakta och glodde som ett barn, blev helt sjukt starstruck. Lite pinsamt. Men herregud likosm jag har sett honom pa riktigt! Sa himla sjukt. Och sa spelar han dar pa lordag och sa kan jag inte ga pga gar inte sjalv plus att jag ar sjutton.. Fuck my life.

Men ja, annars ar ju livet bra. Puss och sadar. Herra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0