Blablabla

Lordag kvall, och jag maste erkanna att denna dag inte riktigt var lika spannande som forra veckan med Dohertygiget som jag inte kan sluta tjata om. Idag har jag gatt runt i regnet med min syster pa marknaden, har druckit varldens godaste choklad, atit en hel del choklad, tittat pa ca jattemanga gassip girl-avsnitt, spelat lite kort. Nivet, det vanliga rockstarlivet.
Ar for ovrigt varldens frachaste just nu, har atit en halv vitloksbaguette till kvallsmat. Pappa ar ute, sa jag och Cornelia tog oss till Sainsburys for att se vad vi var sugna pa. Utan en fornuftig foralder som ba "ni maste ata riktig mat" kan det ju bli lite som det blir och sluta med att man ar hungrig och ba "choklad ar gott! Ah, vitloksbrod ocksa, det tar vi!" 
Sa det slutade med att jag at vitloksbrod, salt- och vinagerchips och godis till kvallsmat. (ps kanske mojligtvis inte forsta gangen det hander den har veckan) men, ah. Det ar ju sommarlov, jag kan val skylla min ohalsosamma livsstil pa det? Tack.
Imorgon ska jag.. eh, jag vet inte. Typ ga och handla med pappa och ata indiskt pa kvallen. Som sagt, rockstarlivet. Men det ar skont att bara komma ivag och tanka bara kortsiktigt, fokuserar jag pa vad jag ska gora imorgon, sa behover jag inte tanka sa mycket pa allt annat som kan kannas jobbigt som det latt blir nar jag ar hemma.
Sova nu kanske? Ja. Godnatt, hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0