Ingenting vettigt alls egentligen

Orka blogga när man har en virusinfektion som bland vanligt folk kallas för förkyldning och därmed kallar sig själv dödssjuk. Melodramatiska jag orkar ju ingenting då.

Men i torsdags fick jag ju finbesök som muntrade upp mig i min självömkan. Någon som kommer med Marabou, sympati, film och världen bästa kramar är ju faktiskt.. inte fel alls.

Igår följde jag med till Chili Thai med min familj plus en familj till. Men jag orkade inte äta knappt någonting alls och satt mest och halvsov. Social_och_rolig_chey_93, typ.

Och idag är det lördag. Än så länge har jag.. klätt på mig, tittat på Top Model och ätit lunch. Produktivt värre med tanke på att klockan är halv fyra, tycker jag verkligen. Men man får väl passa på att vara seg innan skolan börjar igen. Peppt förresten, att jag inte varit där sedan 14 December. I skolan, alltså. Har glömt bort hur det är.
Men nu tänkte jag fortsätta göra ingenting vettigt. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0