Fet helg

Juste. Jag har typ slagit nytt rekord och när jag loggade in idag sådär vid tre var det första gången sedan.. torsdag kväll. Det är liksom, väldigt länge för en datorberoende som jag.
Men i fredags efter skolan så mötte jag och Hanna upp två tuffa tvillingar för att köpa lite kul grejer. Typ presentkort på Care och en massa godis (alltså, vi snackar groteska mängder) lite chips, Blådåre och annat göttigt. Sedan var det hem till Frida och Lina och sätta igång med att baka! En cheesecake blev det innan jag var tvungen att springa, och de hann med en kladdkaka också. Är det kalas så äre!
jag sprang i alla fall hem och åkte ganska snart till bussen för att hälsa på finis. Det var ganska så fett mysigt såklart och såg ut ungefär som det brukade. Typ, mest såhär:
Kramar och sånt fint nivet. 

Sen var det bussen hem igen och styra stegen mot Frida och Lina för att blåsa ballonger och göra allmänt fint till Eves överraskning som vi fixat till dagen innan.
Huset var pyntat med ballonger och finaste bilderna på Evelina...
Ett bad väntade på den flitiga artonåringen som luktade hamburgare som vanligt...
Sen såg väl kvällen mest ut såhär. En massa mat, tjockigheter och tjat.
Födelsedagsbarnet och en dansande Lina!

Så det var min helg lite sådär i korta drag. Hur fet som helst måste jag säga. 

Nu? Tillbaka till matten. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0