peppt.

Lördagssysselsättning?

Titta på P3 Guldgalan på svtplay i brist på bättre förslag eller umgänge. Har på mig min favorittröja som faktiskt inte ens är min i brist på kramar. Äta mig tjock på godis som jag inte ens var speciellt sugen på.

Tänka på ironin i att vilja gå och lägga sig tidigare en lördag än alla andra dagar då man verkligen borde lägga sig tidigt. Bara för att jag vill att det ska bli imorgon.


Lyssna på sånt här. Jag, för precis ett år sedan, blandat med jag, nu.
Vinternätter nu och då

Kommentarer
Postat av: Ingrid

tack snälla du för berömet!! det gjorde verkligen min annars rätt trista söndag.. :)



kram på dig!



ps. var hittade du mig? :)

2011-01-30 @ 18:04:49
URL: http://ingridsinspiration.se
Postat av: Natasha

åh, vilken bra spellista! du lyssnar på galet bra musik måste jag säga.



sv; jösses människa, vad du är fin! och du har nog rätt, det kommer vara underbart när det väl händer. åh, tack för dina kloka ord!

2011-01-31 @ 21:30:01
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0