Alla ba yey

"Du borde blogga för alla dina stalkers!"
Och jag ba, blogga på beställning såklart.
Livet är rätt gött i alla fall. Jag är fortsatt stabil och gråter aldrig till filmer eller böcker eller nåt.
Och så sover jag alldeles för länge varje dag och gör ingenting vettigt över huvud taget. Och det är rätt härligt, faktiskt. Förutom det faktum att alla saker som jag verkligen borde göra, typ, städa, plugga, förblir ogjorda. Men vad annars är lov till för om man inte får gå runt och göra ingenting?
För övrigt har jag som är tekniskt handikappad fått hjälp med att fixa avsnitt tio av Gossip Girl. Ska. Inte. Titta. Nu. så jag är uppe hela natten. lovar. Ska vänta. men det vill jag se i alla fall. Sånt som gör mig glad, ikväll.
Typ, det. Och kanske att jag har en fruktansvärt fin pajk som jag får krama på. (har så totalt blivit en sån som ba inte kan hålla käften om hur kär hon är och har därmed blivit en sån brudjävel som jag alltid har föraktat fett mycket och ba mentystmeddigjagfattarattduärkärINGENbryrsig, alltså föraktar jag mig själv. gött. Men jag är jävligt kär!)

Och sen hade jag inte så mycket vettigt att säga egentligen. Har fått ont i halsen. Och ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0