Vattenfylld

Jag skrev ju igår om mitt nya renlevnadsliv. Och det är ju rätt bra att jag i alla fall forsökte att vara lite nyttig igår. Jag åt lite sallad med min lunch, jag drack vatten, jag åt ett äpple till efterrätt istället för chips. (För vi struntar i att jag åt choklad framför Gossip Girl sen. Okej? Okej. Tack.)
Så jag tänkte börja på samma spår idag. Innan jag gick på bussen gick jag förbi Sainsburys och köpte mera vatten. Förlåt, miljön.. Men jag klarar inte av kranvattnet här, det smakar skumt (alltså detta att jag först skrev kramvattnet? Jag. behöver. kramar.). Och det är faktiskt inte hälsosamt att leva på Fanta lemon (vilket jag i och for sig har i stort sett gjort resterande dagar) så jag tänkte.. Ja. Vatten blir bra.
Det negativa med detta, då. För det första, inte lika gott som Fanta lemon. Såklart. Men det kan jag leva med. Det stora problemet är att jag dricker massa vatten vilket leder till att jag vill gå på toa hela tiden. Vilket i vanliga fall inte skulle vara några problem, men jag vill ju inte det nu när jag är på praktik. Gudars vilka I-landsproblem man kan ha..
äåö

Kommentarer
Postat av: Leo

Ahh jag tror inte jag blir månadens anställd direkt! Inte för att jag hade dom ambitionerna (nejnej). Men jag har upptäckt nu att om jag har med mig den egna datorn så kan man komma in på facebook twitter bloggar och allting så den är med nu. Varje dag! Så nu får jag gå ut och gå eller något man blir rastlös efter typ, 10 minuter :P

2011-02-24 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0