Blogginlagg som fods ur tristess

Jag just nu: Rebell som bloggar pa praktiken alltsa!
In m defence sa har jag faktiskt ingen arbetsuppgift just nu. Jag bara sitter och.. sitter. Det gor jag i och for sig ganska sa hela tiden. De har inte sa mycket at mig att gora sa jag sitter mest och ar ivagen.. Sitter i mitt horn vid en macdator som jag inte forstar mig pa alls och.. glor. I och for sig ganska koolt att bara sitta och lyssna nar de ba sitter och "yeah I'm going to the brits tonight are you going to that other gig blablabla" och later helt.. koola.
Innan stallde jag upp lite skivor och haftade ihop lite papper. Annars gar tiden mest ganska sakta.
Men man ska ju dock inte klaga.. Det ar ratt okej det har anda.
I mandags fick jag Strokes-singeln (omg kanner mig haftig) och Edward Sharpe and The Magnetic Zeros skiva och Alexanders (sangaren i Edward Sharpe) skiva. Och sa fick jag hanga med till Alexanders gig i en kyrka bara sadar, hur sjukt tufft som helst!
Och igar. Igar satt jag har och bara.. sorterade lite papper. Och plotsligt sa ba gar Jarvis Cocke forbi. Och alla ser helt oberorda ut och ba "jaha, just another day at the office" och jag bara sitter och har typ ogon stora som tallrikar och ba ar helt starstruck och dor lite.. Och sa twittrar jag om det. Och facebookar. Och nu bloggar jag om det. Sa att ingen ska missa detta faktum att jag har sett Jarvis. DOR.
Sa livet ar helt okej anda. Onskar bara att tiden gick lite fortare ibland, ehe. Om jag ska sitta har och liksom.. praktisera atta timmar om dagen sa gar tiden ganska sakta nar man inte har nat att gora. Nu ar klockan knappt ett, och jag ska vara har till klockan sex. Alltsa.. fem timmar kvar. Varav en ar lunch (da jag lar kopa en macka pa subway och sen typ, chilla runt pa Portobello road. Det ar nog helt okej, livet alltsa.). Saa fyra timmar kvar av att jag ska sitta och.. vara ivagen.
Alltsa, for dagen. Sen ar det atta timmar torsdag, plus atta timmar fredag, plus en hel vecka till. Peppen!

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg:)

2011-02-16 @ 21:02:33
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0