Jag lever och sådär.

Skulle vilja säga att jag har viktigare saker för mig än att blogga.. Men helt ärligt så slösar jag mest bort livet på att stressa alldeles för mycket och titta på en himla massa tv-serier (alltså verkligen massor) i sängen. Idag har varit lite upp och ner, jag var ett nervöst vrak innan lunch på grund av sångbeting och sedan skulle ensemblarna spela upp och sen skulle Skye Crofters spela på musikskolan så alltså.. Eh ja helt fullt upp sedan halv sju blev det för mig idag. Ganska så trött just nu, med andra ord. 

Ämnar att borsta tänderna och lägga mig och titta ikapp på julkalendern nu, orkar inte så mycket annat trots att jag borde plugga eller planera mitt liv. Stress stress stress men nej, jag orkar inte. Julkalendern och sömn istället. 
Så kanske jag orkar stiga upp tidigt och simma imorgon bitti, som den hurtiga tjej jag är. Hell to the yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0