God jul och det dar

Igarkvall landade jag i London och nu sitter jag har i lagenheten i NW1! Sa himla taggad pa jul i London anda. Till exempel ar jag helt forvirrad over detta att det ar tio grader plus och ingen sno? Klagar ju inte, det ar ratt fint att inte frysa hacken av sig nar man ska julshoppa, vilket jag har gjort idag. Eller okej det blev val mest shoppat presenter till mig sjalv om jag ska vara arlig, men anda liksom. Har kopt en festlig shortsdress, julig och rod, och kollat in lite snygga klanningar jag vill kopa. Och en langkjol! Fick ett ryck och onskar mig nu mest av allt en plisserad svart hellang kjol i chiffong. Typ sa, det ar mitt liv just nu. Jag ska ata lite julegodis och vara ratt nojd med livet och sa.

Puss och god jul och sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0