Vanlig skit

Idag var det min första dag i trean! Började ju dock som man brukar, håltimmar och inställda lektioner. Alltså hade jag lite introduktion när jag fick schemat imorse, och lite textil sista lektionen. Där emellan har jag.. tjötat med alla som man inte träffat på ca hela sommaren och planerat inspark och nollning lite grand. Eller ja, planerat och planerat, blev väl inte så himla mycket av det, men vi försökte i alla fall. Börjar hur som helst bli riktigt pepp på fredagen nu, verkar som att det ordnar upp sig trots sjukt förvirrad klass!

Sedan jag kom hem har jag också sytt lite grand, känner mig rätt duktig. 


Och så en bild från en dag jag kände mig lite snygg och peppig, på väg till göteborg med min gulliz var jag då! (lägg märke till hur indie man är med smithsvinyler på väggen mhmmm!)
Idag är ja ginte lika pepp och pigg, sitter och slösurfar och lyssnar på Crystal Fighters istället. 

Crystal Fighters – Plage Mhm rätt bra! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0