Låtsas vara kreativ en stund okej?

En sån dag när man vill göra allting, helst nu, men orkar ändå ingenting. Jag vill skriva, spela gitarr, sy, göra något över huvud taget, men sen blir det bara liksom.. Glee och godis av hela dagen. 
Förra helgen var jag ju lite produktiv i alla fall, och har nu lyckats få in bilderna på resultatet i datorn. Om det är nån som bry sig, vill säga. 

En kjol!
Och en kjol till! (lite ljus bild men det har ingen dött av) 

Trots att kjolarna inte var vidare svåra egentligen, är jag ändå väldigt stolt, I gotta say. Nu ska jag bara hitta inspiration till att fortsätta sy. Inte ge upp för att jag försöker mig på något snäppet svårare än det här. 

I alla fall. Ikväll är jag inte i närheten av så uppklädd och ämnar titta på film med bästa Hanna. 

Puss.

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, vad roligt att få se resultatet! Det blev ju superfint!

2011-08-07 @ 21:11:45
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0