Emoblogg

Detta med att det är lördag kväll och jag sitter alldeles ensam på mitt rum i tacomatkoma-tillstånd. har ju som sagt haft en himla trevlig dag med min pojk, men det är ju alltid deppigt att komma hem och sitta och glo med sig själv.
Jag cyklade ända från Anderstorp på min nygamla randiga cykel (okej fair enough att det inte ens är långt i själva verket, men det känns så mmkej?), föråt mig på tacos och sitter nu och tycker synd om mig själv. Moget och stabilt och allt sånt där då ja..

Tänker antagligen spendera kvällen med att fortsätta tycka synd om mig själv, titta på Glee och äta choklad trots min matkoma och allmäna mätthet. 

Jag ska ha det så kult med ensamheten så ses vi imorgon med mer pepp. Okej? Okej. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0