Red like a lobster

HEJ! Idag har jag varit ute i solen med min kompiz Lina en stund. Åt världens godaste Magnum och även det mesta av hennes daim. 
Sen satte jag mig och var typ, mer målmedveten än vad Sue Sylvester är att förstöra för Will (men JA jag har tittat på för mycket Glee den här helgen) och bara, skrev klart min kultur och idehistorie-uppsats. Så nöjd. SJUKT nöjd! Hur den blev sen kan väl diskuteras, men att jag gjorde klart den? Verkligen sjukt nöjd. 

Resten av dagen har jag hängt i tygaffären samt i trädgården. Resultat? jag har ett fint prickigt typ samt är alldeles röd som en kräfta mest överallt. Typ, ben, urringning, armar, ansikte, det mesta. HELT rött. Kult liv att vara blekis. Jag försöker ju i alla fall, det är tanken som räknas, eller? 

Nu sitter jag och väljer mellan att ta en promenad trots min akuta rödhet, eller om jag skulle sitta kvar här och titta på 90210. Livets svåra val..
Förresten! Lyssna på the Strokes vetja. Bra skit!
The Strokes – Gratisfaction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0