Musik och gladhet och grejer

Okej att detta kanske är världens koolaste band just nu.
Annars är det chill. Jag har använt en håltimme för att plugga koncentrerat för första gången i mitt liv, jag tycker om min nya gitarr, jag har en snäll baslärare som tar med sig min glömda mobil och ger till mig, jag har världens bästa kille. 

Och på tal om honom så sitter jag mest och väntar på att han ska hålla mig sällskap inatt, lite spontant påkommet hade han ändå ärenden här på kvällen i gislaved och.. man tackar ju inte nej till lite kramar. Imorgon är det fredag och jag ska vara utklädd till påskägg och känner mig rätt pepp på påsklov och det där. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vgd? :)

2011-04-15 @ 22:17:30
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0