Lång fredag

Detta att man ska sitta hemma och fundera över hur jesus korsfästes pga våra synder och vara ledsen och ha tråkigt hela långfredagen?

Struntade jag i. Började dagen med att känna mig duktig och vara ute och gå i en och en halv timme med Edward Sharpe i öronen, äta fruktsallad och grädde till lunch och sedan sitta ute i solen i två timmar, sticka och lyssna på coola Cissi Wallins radioprogram. Kärring är jag, ja jag vet. 

Men i alla fall. Sedan blev jag sådär spontant våldgästad av Viktor och Sandra som drog med mig och min bror på fika på Holmen. Himla trevligt faktiskt! 

Nu sitter jag med lite chips och känner mig lite allmänt påsknöjd och sådär. Tänkte titta på valfri skräpserie och vara glad. För känslan när man går runt och känner sig lagom vardaglig och halvful och nån säger att man är söt? Bra känsla (även om man inte tror på den helt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0