You wasted my time

Fredag. Från början var planen en fin tjatkväll med gänget men alla (utom jag) blev upptagna på andra håll.. men det är inte helt fel att vara själv ibland heller.
Har haft en (för att vara jag) hektisk vecka.. Skola till halv fyra vareviga dag (i love mitt schema), plus att jag har gymmat tisdag, dansat onsdag, simmat torsdag, och gymmat idag.. Med tanke på att jag har utövat mer eller mindre ingen fysisk aktivitet på hela sommaren är det sinnessjukt mycket.
Hann knappt vara hemma i onsdags eller torsdags och sov inte lika mycket som jag är van vid, men tyckte ändå att det var en bra ide att släpa sig upp tidigare än normalt och gymma med Hanna innan skolan (som började vid kvart över åtta).
Ambitiöst, minst sagt.

I alla fall. Det här inlägget var faktiskt inte bara till för att skryta. Jag tänkte säga, att efter en sån vecka kan det vara ganska fint att ha mysfredag hela dagen.


..med min nya favorittröja som mamma köpte på second hand. Jag tycker om den lite för mycket, alltså.

Så ja. Mysfredag. Sedan jag kom hem har jag inte gjort något vettigt.
Kvällen har (och kommer att fortsätta att) spenderas i soffan med familjen, stickningen, myströjan och dålig tv.

Precis vad jag behövde.

Och förresten. Finaste låten?
Band of Horses – Evening Kitchen

Got lost in the places I've been
I should go out with my friends
I'd go tonight but I know you'll be there too

Kommentarer
Postat av: Viktor

Den ser asmysig ut! vill med ha en sån..

2010-09-19 @ 20:17:33
URL: http://viktorwestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0